tiistai 13. joulukuuta 2011

Merri 2v.

Paljon onnea minun elämäni valolla, iltojeni ilolle, Mertsi rakkaalle 2-vuotis synttäreiden johdosta!!!
Kaksi vuotta sitten saavuit maailmaan 4 muun sisaruksen kanssa ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Minun oma pieni sininen ihmeeni! Olet kyllä aina ollut niin minun koirani, ystäväni ja perheeni!


 
 
Kaksi vuotta eikä mitenkään suotta,
olen jo iso ja osaavainen,
en aina ihan tottelevainen,
osaan sanoa ei vahvasti,
osaan puolustaa kantaani kovasti,
... osaan myös kysellä ja jutella,
vakavastikin asioita miettiä;
olen siis seurallinen ja iloinen,
päivänsankari suloinen.


Maailmaa ollaan valloitettu vasta Suomen osalta, mutta kyllä tässä vielä ehditään. Misseilemässä ollaan käyty vaihtelevalla menestyksellä, kiitos sinun uljaan häntäsi. Tiedän, että se on kaunis ja komea mutta ei sitä tarttis aina esitellä :) Onneksi nyt ollaan päästy mielilajiimme, aksailuun. Siinä saat liitää ja rientää ja mennä tukka putkella eteenpäin. Radalla meillä on aina hauskaa! Olet kyllä niin minun pieni sininen ihmeeni! Oma rakas Merri Mertsi Mersumies <3!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti